tisdag 26 januari 2010

Upp och ner, orkar jag mer ?

Jag tog steget idag och jag lever! Hoppade för första gången iår på snowboardträningen. Kul, men lite ovärt. Ingen tjusning att flyga högt och va tyngdlös så länge, och skulle jag skada mig igen på snowboard, skulle jag ärligt börja gråta. Skate är så jävulskt mycke roligare, mer teknik och fotarbete. Och varmare är det ju. hatar vinter.


Nu ska jag snart fara till mitt andra hem (skatelokalen), hoppa på älsklingen och kanske smeka rampen riktigt hårt. Kanske får jag med mig någon kompis, eller så blir det bara jag och brädan.

Måste fria tankarna från allt helvette, kan ju inte vara nyttigt att tänka för mycket? Jag menar är jag inte galen nu, kommer jag ju fan bli det snart. ahhh.

Tiden löser allt, jag kan bara hoppas att det stämmer. För jag vill att allt bara löser sig och blir bra nu, vill inte du det? Sen.. alla gör misstag, även den bästa.
Jag saknar dig.



FAAAN
hejdå


// Inte Edwin

Inga kommentarer: