onsdag 6 januari 2010

ojojoj!

Hoppas ni alla har haft ett bra liv nu på det nya året, mitt har pendlat från bra till dåligt allt för mycket. Blir galen av det här, fucklivet liksom.
Fucklivet! det är en bra inställning till skate, går hur bra som hellst att åka då ju, men jaa, vad ska jag säga.. Det är självklart roligare att skejta med ett leende på läpparna. Har ett litet hopp av lycka kvar, men det är då faan inte stort.
Vill tacka mina äkta vänner, ni är så bra! ihihh.

FILIP- GRATTIS TILL ETT KLIPPKORT PÅ AKUTEN!
Filip, mannen, hur lyckas han bryta nyckelbenet. Känns inte bra alls ju, tråkigt när sådant händer. Skador är ett helvette, speciellt när man är så taggad som Filip är!
Nyckelbenet håller liksom på att poppa ut ur huden, ser sjuuuukt illa ut, jag höll på att spy av det. Men tyvärr slutade det med att det var filip som kräkdes. Krya mannen!
Och btw, ska höra om filip är så pass aktiv så han vill göra något nu. Blev alldeles för less och sitta här. Hahah. Hmm, kanske en GameOfSkate i fingerboard. hmm.

Tänkte avsluta med ett grymt citat "Jag är i krig med kärleken i mitt liv"

Harebra! hejdå /Edwin
hej
-då
hade!
hejdå

1 kommentar:

F´-mannen sa...

du é clean mannen!