onsdag 13 januari 2010

Det här var skummt...

En kul grej som hände igår...

Satt hemma och taggade skatefilm, sen ringer matte och jonas och vill dra och skejta. Jag hakar på och skejtar. Efter typ 10 minuter flippar jag upp brädan i halsen på nått konstigt sätt. Men det var som ändå inget alvarligt, tappade andan för stunden. En kort stund efter blev jag yr, sen började jag harkla som kräk-reflexer typ. Fett skumt, iaf jag for hem en kort stund därefter. Hinner inte hem innan jag börjar spy som en bäbis. När jag kom hem drack jag vatten, men 5 minuter senare kom det också upp, fasst det var rött. Sen blev det bara värre och värre, spydde rent blod tills kl 4 i morse.

Vaknade idag och kännde mig riktigt riktigt bakfull. Skallen exploderade nästan, och jag var sjukt yr. Så jag stannade hemma från skolan. Får sedan några sms från Jessica, sen kom hon hem till mig när hon igentligen hade idrott. Det var underbart, du gjorde mig frisk Jessica!

Mår mycket bättre nu ;)
Jooo, jag fick ett packet idag av min far, med bla. skatefilmen "Good days throwaways" från REAL.
Har sett den två gånger nu. Den är bra!

Nu snart ska jag på "sevenfingers by traces " som är en föreställning, som akrobatik och PK. Blir spännande, var på det ifjol med mina tvillingbröder max och filip och vi blev verkligen inte besvikna!

Hadetbäst! heeeeeej
//Edwin

1 kommentar:

lagge sa...

typ nasty