söndag 31 januari 2010

Kittelfjäll? Tävling? Bastu? Gossar två?

Yees, nu packar väl säkert alla snowboardare för fullt för resan till kittelfjäll som bär av imorgonbitti. Jag tror det blir jävligt kul där borta! Och så är det bara skönt att va borta från vännäs ett tag. Vi kommer vara borta i 4 dagar, kommer hem på fredag.
Juste, petter mannen, bror, ska vi basta på fredag eller lördag? Knäcka mellis och typ softahund.
Är taggad på vad som hellst förutom strul! haha :) Tar med mig nya datorn till kittel, blir att se gossar två eller nån annan skatefilm imorgonbitti för att vakna upp litelätt.

Sen juste, SOLLET! Den mannen är ju fan och tävlar runt om i världen, han var i boden i helgen, Fick ett sms om att han hade kommit etta i kvalet. Men hur det slutade har jag fan ingen aning om, ska ringa mannen ikväll. Mycket creeds till MR. Lundström!

Och min helg blev inte alls som planerad. Inget övik, inge snowboard, ytterst lite skate. Och sen typ bara fucked up. Hahha! nämen, helgen har ändå haft sina moments! :D

Oj, nu kanske jag ska börja packa också. haha

Hejdåååå

// Inte Edwin :)

1 kommentar:

OG ELGH sa...

Idiot, jag kan inte på fredag! Vi kan satsa på att göra något på dagen på lördag, ska fara till skeå kl 06.30 på söndag ;p