fredag 8 januari 2010


HALLEÅ!


Lillaedet tänkte på en sak! Har ALLA glömt bort teamspliff.se?! ingen som läser längre??
Jaja, spliffkassan är långt ifrån full. Vi måste kirra våra stickers (ovan)! donera minst 5kr och ni får se ett filmklipp med något ni sällan kommer glömma. Avslöjar inget nu. Moahah.


Ojojoj, vilken dag, man sover på nätterna, sover på dagarna! Myyyys fredagsmyyyyys!

Jag egoisten JAG ska åka snowboard imorgon! Önska mig lyckatill för jag ska inte fucka upp denhär säsongen också! hahah

Dagens kooling måste ju vara Vera, lyckats få orangssscscht hår! fett asså!

Jo, en rolig grej som hände igår... hahaha, jag tänkte va snäll med max och ge han min gamla skateboard. Han skruvar på den på sina egna truckar (vilket tar lång tid, och enbart är drygt), sen börjar vi skejta, vi kör som en gameofskate "följa john" typ. Kör nått åk sen när max ska göra sitt trick en helt enkel popshuvit går skaten av i nosen. hahaha, det max troligen inte vet är att skaten sviktade som faaaan, och att det var därför jag övergett den. SORRY MAN! haha, vad gör man inte för sina bästa vänner. Det va iallafall en grym syn att se hans min ;)



Jaja, (alla?) läsare och tunga spliffare! Nu äre läggdags, näe kanske inte.. men vi ses säkert i backen imorgon.
PEACE

1 kommentar:

Sandra sa...

Hörre du, jag gav tametusen en slant till spliff kassan men inte tusan har jag fått ngt videoblogg inlägg ;)
/sandra