tisdag 19 januari 2010

hela dan varje dag

Japp, lillaedet här! Ska inte skriva mer wein inlägg. Även om jag skulle vilja, hahah.
Nämen, allt är bra med ny dator! Fett cleeeeaaaant med nyaste dell. Så nu kan jag väl inte skylla på att jag aldrig är inne på datorn längre.. Aja, jag fyller år på torsdag. Har inte stora förhoppningar, men ahh, kan omöjligt bli sämre än förra året. Eller vad vet jag? kommer inte ihåg.. Så det blir väl nån liten fest i helgen tror jag.

Jag kom just hemfrån skatelokalen, mer lyckat den här gången än förra.. Satte dessa feta tricken ;

Blunt 180
Kickflip smith
Fakie 5-0 to fakie
360 flip to fakie

Ah, tricken är på en hög nivå iallafall! Och alla i miniramp såklart.
Så jag är helnöjd och har ett leende på läpparna just nu. hihhi. Och det är inte en engångsgrej de dära, jag gör det typ.. Hela dan varje dag!
moahahah. Juste creeds till mattes slam på betongen, det ekade över heeeela lokalen. Ajajaj.

Hadetbäst! Heeej
// Edwin

Inga kommentarer: