tisdag 26 januari 2010

(11)3D, kul som stryk



känner att det är dags att avbryta min bloggtorka*

Var och såg bio igår, Avatar 3D! Blev fasen bästa bioupplevelsen på ruskigt länge!
Börjar när jag ska reservera platser ungefär vid fyra (bion började halv 9), då ser jag att man inte kan reservera några platser, utan man måste köpa. Och utav dom 200 platserna i salongen så finns det bara 13 platser kvar! Och bara platser på första raden typ Så jag köper platser med syrrans kort. Sen skjutsar hon dit oss och tar ut biljetterna. När det är gjort så går vi lugnt till Hemköp och köper godis. När vi sen kommer tillbaks och in på SF igen, så chillar vi ett tag vid ett av borden och efter en stund så undrar vi vart man får 3Dglasögonen. Så då ställer jag mig i kö till kassan.
- Vart får man 3D-glasögon? frågar jag.

- Ehm, vilken film ska ni se? svarar hon.

- Avatar 3D.

- Jaså, den som började halv nio?

Shit! tänkte jag samtidigt som jag kollade på klockan och ser att den är kvart i nio!

Vi satt ju längst fram så vi fick lov att gå mitt framför duken, framför alla ice-cold stonefaces med stekarglajjor-

Men även fast den sena ankomsten så hade vi nog roligast av alla i salongen under bion, sjukt vad mycket vi skrattade!

Dessutom så fick vi med oss fler än ett par glasögon kan jag säga.

KUNG vare!

/Inte Filip

Inga kommentarer: