måndag 23 juni 2008

Haha, som ni ser på bilden så har jag och min käre vän Tobias Henriksson spelat ett litet spratt med Filip. Vi har just köpt värsta seglet som vi har över altanen så att det in ska lysa in så mkt sol när vi äter. Det hade regnat hela natten, och medans jag satt och spelade wow märkte tobbe att det var en gigantisk pöl mitt på seglet. Vi bestämde oss för att lura ut filip och blöta ner honom :) Det vart rätt lyckat, tobbe filmade och jag busade. I filmen ser ni värsta minen på Filip när han blev blöt, sen garvade jag så mycket att han hann ifatt mig. Det är Filip som redigerat filmen litegrann, så dom där sista orden är hans, inte mina. Aja, det var en rolig grejj. :)

//Mashan

1 kommentar:

Anonym sa...

Phun :P
Totally harmless but still phun xD
Vatten är kul anyhow, men farligt för kameran :(