onsdag 11 juni 2008

11 Juni 08 -ja.

Hejsan allihopast! Hur är läget? :)
Igår var det som sagt en "beachfest" på badet dit alla från högstadiet fick komma och delta. Det var gratis käk (grillad kyckling, potatissallad, sallad och en festis), en varm badtunna, varma bassänger, en het bastu, fotbolls-EM på storbildstv och LakeJump (hoppa ut i vattnet med bmx), men just LakeJump vart nog inte så lyckat, hoppet blev för vert eftersom det fick stå på en kant. Annars var det sjukt kul! Jag kom direkt från träningen till badet klockan 18.30, bytte om och hoppade i vattnet med Jonthe Schaeder, Tony Wästle och Max. Det var 27grader i vattnet. (!) Vi bastade och fick höra att det delades ut gratis kondomer från www.gratiskondomer.nu (något som våran mamma nämligen hade fixat) så vi plockade på oss en del. Sen satte vi oss sen ner i den varma badtunnan, jag kan ju lova att det hände "heta" saker i den heta badtunnan senare på kvällen ;) Ett exempel var att jag, Jonthe och Max drog igång och började slicka tjejer (det är inte som det låter). Vi fick idén från en länk på apberget. Jag slickade allt från Pierres rövskåra till Emma Åhls läppar. När Jonthe slickade en tjej från socialtjänsten fick han en käftsmäll, jag försökte också senare men vartblockerad av hårda sparkar! Vi käkade och fortsatte att bada ända fram till ungefär 22.45 då vi klev upp och begav oss till Landströms lilla koja där det var fullt med folk. Kvällen slutade med att jag och Jonthe for hem ooch jag somnade framför TV:en.

Idag vaknade jag rekordsent, klockan 12.00! SJUKT SENT! För mig och min bror d.v.s.
Nu ska jag fara och handla middag till övernattningen i Landströms stuga i Ockelsjö. Det blir fettmedkul! Jag ska grilla kycklingfilé och ha potatissallad som middag där borta (en repris på igår?), vi ska bada och ha sjukt skoj! Till frukost imornbitti ska vi äta tre risifruttis tror jag. :) HOPPAS ATT DET BLIR BRA! SEE YA!

/fissetheman

PS. Landströms stuga är ju Miches stuga. (Marcus Landström) :)

Inga kommentarer: