fredag 27 juni 2008

27 Juni 08 -Ny longboard.

Igår köpte jag en ny longboard, eller, jag kanske ska säga att jag "investerade" i en ny longboard.
Jag köpte den på Stale i stan för 2000kr eftersom att alla på Stadium var slutsålda p.g.a rean, men också för att det är lite mer status/chiiill att köpa en bräda från Stale än från Stadium. Jag kan lova att Mamma inte blev på det bästa humöret när jag kom hem, hon tycker att jag bara slösar bort alla mina pengar när jag får dom.
Jag köpte en Supercrusher från Slipstream (ett skandinaviskt longboardföretag). Den ser precis ut som brädan här under förutom att jag har genomskinliga hjul.
Jag har åkt på den under kvällen och åkte utför hela Hammarbacken, shit vilken fart!


Sen har vi ju också några "wannabes" från grannbloggen, som såklart också måste köpa longboards när jag har gjort det. Idag hade dom varit i stan och köpt varsin longboard, men delvis bara en för 2000kr, den andra för 500kr.

Det blir åk'av nu, hela sommaren!

Kanske inte helt nöjd med designen, men det fanns inte så mycket att välja på...

/fissetheman

1 kommentar:

Anonym sa...

varför onöjd med designen? skitsnygg säger jag. :)