tisdag 3 juni 2008

3 Juni 08 -BAD!

For och badade idag i Pengsjö, det var fettmedvarmare än jag trodde! haha, Max fick dessutom soppatorsk på vägen dit, inte bra! Vi var ett par stycken :)
Shit, nu är det skolaskolskola imorn, idad var det dagsverke. JOBBADE LIVET UR MIG! Nästan.. Egentligen har man typ bara stekt idag, jag kan lova att jag behöver brännan! :O Om jag möter någon på stan och visar min mage blir den typ bländad och springer skrikandes därifrån. Kanske. Eller, jo det skulle dom.
Har just kommit hem från träningen, ska duscha.
Förresten, är det någon som vill hänga med och bada? Nånstans, närsomhelst, typ. Det skulle vara askul om vi blir många!
Nu peppar man sommar och skolavslutning sen beachfest på badet! :D

Vi ska försöka att filma lite mer och lägga upp klipp för er läsares behagning.
Har också lite få besökare per dag, men nu kanske man inte bryr sig så mycket om det, bara att dom som besöker iallafall tar sig tiden att läsa. Annars är det ju ovärt att gå in.
Inte mer just nu, vi syns någonstans! Hejdå!

FETTKUL MED ALFA-KURS SEN!

/fissetheman

Inga kommentarer: