måndag 2 juni 2008

Grattis Elin!

Vi har en prinsessa som fyller år idag


GRATTIS!GRATTIS!GRATTIS!GRATTIS!GRATTIS!....
Här har du några fina hälsningar från dina FINA vänner.


Grattis på din galna 16 års dag! Du är en galet skön brud med många talanger /-Mashan



Grattis Elin! Snart är du fotbollsstjärna! / Marcus





GRATTIS ELIN! du är en helt fantasisk tjej. :) // Matilda

GRATTIS Elin! Tu est une fille incredible, et je veux GRATULERA toi! /fissetheman

Grattis! Mi amor, mi todo, mi vida, mi gordita. Te amo mucho. Tu eres la mejor amiga en el mundo. Soy tuyo para siempre! /ELO

Gratz, mein freund. Schönes geburtstag Elin.
:) /Borgemo

Grattis Elin!! Kommer inte på något vettitgt att skriva, iaf grattis :D /Maks

Grattis!
hoppas att det går bra för dig att övningsköra när du börjar med det ;)
/ Mattias



Tack för tårtan :) /Amadeus,

Grattis Elin :D / Emma

Grattis Elin fortsätt cykla enhjuling! /Mästaren

Grattis Elin :D ., tack för tårtan / Anton

Congratz Swartling! Bara för att du är äldre kommer du aldrig att bli lika brun som jag! / Nina

Nu du sexton har blivit, en gåva som Gud givit.
Du är som en chokladglass, jag vill ha Elin i stora lass.
Du må se ut som en turk, din lilla kärleksfyllda burk.
Du nu måste fatta, att om jag fick va med dig jag lycklig kunde mig skatta.

En gyllenbrun en grej, en förträffligt sexig tjej.
du är vacker och sensuell, jag glad att du är hetrosexuell.
Vill du bli min fru så vi kan bääsa här och nu? / Ludvig

1 kommentar:

Anonym sa...

tack mina små älsklingar :D