tisdag 5 maj 2009

sthlm igen, be right there!

Åh, nationella i matte idag, del C... Gick ganska bra faktiskt, men hann inte med '10 b & c, inte heller någon lång uträkning på 11. Men det kändes fettbra på alla de andra uppgifterna! Har jobbat med SO-specialarbetet nu efter skolan, det är bara fettdrygt! Ska vara inlämnat senast på fredag och jag bara bara skrivit inledningen och lite till. Galet jobbigt!

Däremot så har jag fått veta att jag ska dra till Stockholm på Fredag och vara där över helgen, ska på ett möte med styrelsen för Smart Ungdom . Kommer hem på Måndag morgon, får se om jag orkar vara vaken en dag i soklan eller om jag stannar hemma. .

Hmm, är det inte dags för någon skön tävling snart? Vad kan man hitta på?
Kommentera gärna med förslag på tävlingar, galna eller detaljerade, skriv vad ni vill!
VI ÄR FETT TAGGADE PÅ ATT FIXA NÅGOT!

/fissetheman

3 kommentarer:

Anonym sa...

kör typ coolaste tricket eller något alltså att man skickar in ett klipp sen bestämmer ni det coolaste

Playah sa...

kirra skejttävling, jag är lätt på!

SPLIFF-CREW sa...

två fetingbra förslag ju! :D båda går ju faktiskt att fixa!