söndag 10 maj 2009

Hejhoppchokladdopp!

Hoppas ni har det riktigt njutbart där ni är. Här kommer ett litet smyginlägg från ingen mindre eller större än *Trumvirvel* Kristian Jägerström! Antagligen sa det namnet er ingenting men om jag lägger till "Thunder" eller "Fluffy" så kanske bitarna ramlar på plats? Vem är jag då? Ojojoj, ingen vet. Just nu räcker det med att jag säger att jag på något lustigt sätt har blivit lite som en maskot för dessa killar och deras blogg. Vi delar mycket intressen och jag tycker killarna är galet sköna så det är nog mycket därför! Den stora skillnaden är väl egentligen den att jag är lite äldre, lite snyggare, lite bättre på skate och mycket bättre på allt annat! Men jag gillar killarna ändå, eller så är det just därför... Haha , där fick jag er säkerligen, för om sanningen ska fram så är jag inte alls bättre på skate. Min skateboard gör sig nog snyggare i granen än under mina fötter, tro det eller ej! Men jag jobbar på det.. i min ensamhet.. helst..

Okej, men nu till det lite mer aktuella!

---NEJ till rasism, jag hoppas innerligt ni håller med om det!!---

...Annars fick Marcus och jag skjuts ut till backen igår av hans snälla mor. Det var lika underbart att få köra pipe som vanligt, om inte mer underbart, den är så gosig och mjuk när den smälter!


vädret! :D


switch bandanas..




Marcus i ett av sina försök på handplant! nice!



Jag vet antagligen inte alls vad jag gör här.. Var dock nära på mc twist! :D Det var kanske 6-8 stycken andra där igår så det var väldigt lugnt, den här killen till höger är riktigt duktig på pipe!


En till handplantversion.. (Y) Marcus testade även frontside på boxen för första gången igår (Y)
Har ni hört switch bandanas? :D Bra grejer!

Mitt första blogginlägg ever, så ni får ha lite överseende med stavfle och så! Jag är dock väldigt nöjd över hur bilderna och bildtexten la sig efter ca två timmars slit, great success! :D

Tack och hej från Marcus och mig!

4 kommentarer:

Filip sa...

Åh, så ruskigt bra inlägg Fluffy! :D

Fluffy sa...

Åh, men tack Filip! :D bilderna och bildtexterna la sig ju preeecis som det var tänkt... haha, men det var ju också mitt första någonsin...

Anonym sa...

marcus.. äntligen ett inlägg från dig! :) /elo

fissethekisse sa...

haha, det var kristian som skrev det hanna :]