onsdag 13 maj 2009

hejhopp..finnsdetnåthopp?


Hej alla.

Idag när jag sätter mig i matsalen för att käka så frågar den kända Apberget-Elin mig om jag är rasist. Jag bara, va?!
-Jomen, alla säger ju att ni var där.
-Va?!
-Jomen, alla säger ju att tvillingarna var med när dom kasta sten!
-Haha, va? Jag var i stockholm då! :P

Aja, och så fortsatte det och jag förklarade hur både jag och max jobbar hårt för att få det bättre i Vännäs nu.
Idag så frågade nämligen oasensimon - fritidsledaren på hammar - om jag, Max, Marcus och KG kunde tänka oss att hjälpa till i Vännäs Mot Rasism-gruppen. En nystartad grupp som p.g.a händelserna jobbar hårt för att dom nyanlända ska få det så bra som möjligt här i Vännäs.
Vi ska t.ex anordna fotbollsmatcher, fester, roliga aktiviteter och sköna kvällar med de som nyss anländit hit. Det hoppas jag kommer att bli fett bra.
Jag hoppas bara att allt löser sig i Vännäs nu!
Men sen idag, när jag gick in på apberget så såg jag att Ebbot - Max wow-spelande geekkompis - för typ första gången i hel världshistorien. Det var en länk till en fetingfilm som ni bara måste se!


Epic Pong Shots
Epic Pong Shots



PEACE

/ fissetheman

2 kommentarer:

fluffluff sa...

hejhoppklartdetfinnshopp! :)
Vännäsmotrasismgruppen lät ju kanon! bra grejer det där, do it! hehe skönt filmklipp. frågan är hur många omtagningar det blev.. :b

Playah^ sa...

FET film ju :D ska börja nöta det där nu som fan!