onsdag 27 maj 2009

BRÄNNBOLLSYRAN!

Yes, som nog alla läsare vet så har vi anmält ett lag till åretsupplaga av brännbollsyran!
Dom som är med är: Jag, Max, Marcus, Edwin, Fluffy, Pé, EBBOT, Kevin, Pierre, Fällman, Maria och Felicia. Alltså, 7st från Hammar, en från Bräntis och 4st från Lilja.
Det har varit lite strul och oklarheter med klädseln som vi kommer att ha för i år, det började med att vi skulle ha lakan över huvudena medans vi spelade, vilket efter ett tag turligt nog blev nedröstat, för det skulle nog inte ha funkat.
Men sen kom den smarta idén att alla skulle ha militärkläder, då kunde alla ha olika plagg och tjejerna skulle vara fett sexiga, men alla skulle ändå smälta ihop. Men efter ett tag så förstod vi att det inte gick och fixa för alla vilket kändes jobbigt, eftersom det bara var tre dagar kvar tills vi skulle spela. (Vi spelar på fredag)
Men jag hade allt en backup-plan! I Måndags morse satt jag och läste tidningen, och när jag var färdig så hoppade jag slumpartat över till en rusta-katalog, vilket skulle vara en smart sak. När jag hade bläddrat en kort stund så såg jag att dom sålde pikéskjortor för endast 49kr st, och när jag redan då var lite osäker på om det skulle funka med militärkläder så tänkte jag, " Ja! Vi kan köra på ett tennistema om inte militärgrejen funkar! " För det kändes som en utstyrsel som var lite enklare att fixa. Nu har det här gått runt till alla i laget och så här tänkte jag att våran slutliga utstyrsel skulle se ut:

Visst är jag mega-grym på paint? :D
Nämen, vad tycker ni? Om ni ser ett sånt här lag på yran, så äre bara att springa dit och heja på dom.!
VI SPELAR PÅ FRADAG KLOCKAN 10.00 PÅ MORGONEN, KOM DIT!
PEACE!
/Filip & TEAM-SPLIFF!

1 kommentar:

Anonym-J sa...

Paint = Awsome!! ^^)