onsdag 13 maj 2009

hejhoppinpongplopp!

Haha, ni kanske har läst det senaste inlägget? Det hoppas jag att ni har gjort! =)
För längst ner så ser ni att jag har länkat ett filmklipp på några geeks som kastar pingisbollar ner i stora mjukplastmuggar på något fett sätt.

Och ikväll var det så att jag inte hade någonting alls att göra, så jag försökte hitta en halvstor typ cocacolamugg eller något, men hittade inte en enda. Inte det vanligaste i svenska hem kanske. Men tillslut fick jag nöja mig med en liten mugg gjord av hårdplast! Men det brydde mig inte så mycket. Så jag letade reda på en pingisboll. Det tog ett tag men jag fann till slut en vit och härlig pingisboll! Precis när jag hade allt jag behövde, så disconnectade vårat internet (lägger av, som det alltid gör) och Max hade inte heller något att göra. Så han kom till mig och i ungefär en kvart försökte vi sätta några fina skott.

Här har ni resultatet:



/fissetheman & mashan

3 kommentarer:

Playah^ sa...

awesomelynajs!!

Fluffy sa...

NICE! hur galna var inte andra och tredje kastet?! :D minst lika episkt som de andra killarna! skönt med micron i andra hahahah (Y)

Anonym-J sa...

HAhahahhehehehohohohihihi..!
Håller med Fluffy där!
Awsome! ^^)