lördag 24 januari 2009

Same halsfluss for four days now...

Yes, nu tänkte jag blogga lite.

Tänkte säga att Edwin fortfarande ligger på sjukan p.g.a ett par klumpiga narkosläkare och kirurger. Vad som har hänt vill jag inte säga nu, vill att edwin godkänner att jag skriver om hans tillstånd.

Just nu tittar jag på.. hrmm... Chuck? Aja, en kille som jobbar på en typ av Clas Ohlssons-affär och jobbar som typ hemlig agent på fritiden. Sjukt likt... vad heter det.. reaper? Nej, något iallfall, där huvudrollen jobbar för jävulen.
HOPPSANHOPPSAN! Nu bytte jag visst kanal! Till MTV! Cribs på tv, några wanksta'hippettihoppare vars kompisar har smeknamn som "computer", håll med om att dom låter som nubblets?

För att inte tråka ut er allt för mycket, vilket jag ALDRIG gör, så tänkte jag visa er ett rätt roligt klipp, eller, några:

Till att börja med,två klipp från failblog.org. Det första, Parkour på HÖG nivå.


Nästa, bara galet roligt.


Sen, en skön låt som jag hörde från syrran, ganska härlig text också. Lite sommarkänsla.


Så, vad tyckte ni? Kommentera gärna.

USCH, nu har jag haft feber i tre dagar, halsfluss. Mina halsmandlar har tagit upp 90% av min strupe och jag har knappt kunnat svälja, ALLS. Det bildades var på dom också. Nu blir det för mycket.
Jag som så gärna ville fara till backen, köra skoter.. ÅH! Aja, far väl ut med skotern hursomhelst imorn, förhoppningsvis.

Det var allt för mig, nu ska jag titta på Schindlers List på TV4Film.

PEACE OUT!

/fissetheman

Inga kommentarer: