torsdag 8 januari 2009

UTMANAD

Hej, och: FÖRLÅT!
Jag har redan misslyckats med mitt löfte. Jag som skulle skriva MINST ett inlägg per dag, glömde redan igår. MEN, man kan tänka på det här sättet också, även fast det är fusk: jag skrev ändå två i förrgår, så, ett lägger jag fram till igår. Fattar ni? I alla fall så har jag blivit utmanad på apberget av Maria!

UTMANAD
Jag blev utmanad av: Maria Z
Regler: Du måste svara på alla frågor och sen utmana 5 nya personer.

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel?: Ja.
2. Är du lycklig?: Jarå, som vanligt!
3. Är du uttråkad?: ja, men backen snart så.
4. Är du ledsen?: nej, verklign INTE :D
5. Är du italienare?: ofc, charmen är på topp?
6. Är du cool?: kanske :]
7. Är du från irland?: nej, italienare, tyvärr..
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: yes!

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Of course !
2. Har du någon gång blivit sårad?: Hrrmm, ja, tror jag.
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?: Jahaadu!
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?: joorå
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?: Nej
6. Har du haft en hemlig beundrare?: Inte vet jag det? Om man vet är dom ju inte allt för hemliga :P
7. Är du kär?: Mhmm. :*
8. Vill du gifta dej när du blir stor?: Jaa!

TVÅ ALTERNATIV
1. Bilddagboken eller lunar?: inget, apberget.
2. Hår eller ögon?: båda!
3. Katter eller hundar? Skulle helst vilja ha en hund, men svårt att välja.
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: Några få
6. Coca-Cola eller Pepsi?: Pepsi Max
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: Om det är på en gö´ restaurang, annars romantisk hemmakväll ofc!
8. Pengar eller lycka?: Pengar behövs, men lycka är bääääst.
9. Dag eller natt?: Dag :O
10. Msn eller mobil?: båda-

TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Ja, påsättochvis.
2. Brutit ett ben? ja, 3 gånger :P
3. Gjort nåt du ångrar?: Ehemmjaa!
4. Hoppat Bungee Jump?: Nej, men kulle fettmedgärna vilja!
5. Ljugit för någon du tycker om?: ja..
6. Ätit en hel tårta?: neeeej, den dagen kommer nog.
7. Gjort bort dig offentligt? Nej, är ganska självsäker, så för mig är det lugnt med något misslyckande här och där..!
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?: Jag tror det...
9. Gråtit när ett husdjur dog?: Nej,.
10. Velat försvinna?: NEEJ.

SENASTE
1. Lektionen du haft: Svenska
2. Telefonsamtalet du fick: Edwin
3. Personen du var med: Ebbot och Kevin!
4. Roligaste grejen som hänt: En massa!
5. Personen du smsade: Arvid

Utmanar:
(på apberget)
Amroth
MorePEWPEW
LessQQ
Wesc
Smile_94

Inga kommentarer: