måndag 19 januari 2009

Mendu...

VÄNTA NU.... Jag SUGER på att mega-blogga! :O SHIT VAD DÅLIG JAG ÄR, nästan. Jag är ju bäst på allt, fast, sämst på att blogga när jag säger att jag ska. Jag har dragit en slutsats av att det är bäst att blogga bara spontant, när man känner för det helt enkelt. Jag menar, jag lovar att jag ska blogga minst ett inlägg per dag, men misslyckas redan tredje dagen, vad dåligt. Aja, man måste gå vidare, så är det här i livet.
Några händelser har dock hänt sedan mitt mitt bloggavbrott. T.ex:

Jag och max fick Xbox 360 av morsan.

Vi har eggat Skate. demot på 360 och bestämt oss för att flasha det.

Vi har fixat skojter'n!

EDWIN HAR BRUTIT ARMEN!

Det är heeeeelt sicko. Mer info om det kommer sen.

Aja, ska göra skolarbete nu. Jag och Max bestämde nämligen på våra utvecklingssamtal oss för att göra minst 30 minuters skolarbete per dag varje vardag. Vi är nämligen väldigt usla på att göra läxor.

Aja, det var allt för mig.

/fissetheman

...Shit vad mycket klagomål jag har lagt på mig själv nu, så ska det inte vara.
BAJS!

1 kommentar:

Anonym sa...

ojojoj 30 min varje dag;) jag lägger inte ens ner 30 min i veckan på skolarbete