måndag 5 januari 2009

We're back!

Hejsan alihopa!
Måste börja med att säga att vi hittils har haft ett dunderskönt lov! Det är dunkat in läsare så att vi har nu över 10 000 totalt, snart bättre blondinbella! Vi har varit till hemavan över nyår, åkt snowboard och haft galet roligt! Men jag måste be om ursäkt för att vi inte dunkat in några blogginlägg. Jag tog med mig min dunderdåligamegabraiga laptop till Hemavan för att kunna blogga dag för dag och lägga in saker vi filmat under dagen. MEN, tyvärr så hittade min dator inget trådlöst internet, eller ibland, men då kunde jag inte ansluta. Det blev dessutom knappt filmat nånting.

Men nu tar vi nya tag! Redan innan Hemavan så hade vi en grej som vi visste skulle filmas, och det kommer vi att filma och lägga upp så snart som möjligt. Det är fett!

Jag funderar fortfarnade på om jag ska söka upp någon som kan hänga upp kanterna på brädan, det är sjukt jobbigt att inte kunna raila och jibba... Gotte kanske? Någon som har hans nummer eller vet om han kan göra sånt? (kontakta mig).

Ikväll 19.30 blir det hembakt! Vi ska ha ett litet (eller förhoppningsvis stort) knytkalas hos Anna-Sara som hon och jag har styrt upp, där vi kommer att ha kladdkakebaks-tävling varierat med goda kakor, filmer och i slutet: -HOCKEY. Det lär bli galet bra! Kontakta mig om ni vill komma!

NU, nu, nu har jag bestämt mig för att jag ska skriva minst ett inlägg per dag så länge jag orkar och kan. Det börjar idag, och det här är mitt första. Förvänta er inte MEGAinlägg nu, men ibland blir det nog roliga! Vi vill ju egentligen bara lägga upp sånt som vi vet är bra och fettmednajs, därför blir det inte så mycket skriverier. Men jag har märkt att vi tappar läsare på att göra på det sättet. Så nu blir det många inlägg! Slut för mig,


Jag avslutar med lite bilder från Hemavan.
Peace Out!


På bussresan dit hade vi fettmedroligt, iallfall jag.

Max hade nog minst lika roligt, men var sämre :]



På kvällarna var det Spex och Arvid, var GALET peppad.



Amadeus brukade starta spexet med sitt vanliga snack.

Och vid hans sida, Ludvig Jonsson.
Niklas a.k.a Antonio Mästerkocken bakade en...
...äkta italiensk pizza!

En nybörjare fick smaka på veteranernas tricks.


Vissa var helt enkelt inte nöjda...


...medans andra levde livet.

Under måltiderna fanns det alltid barnarbete tillgängligt, här, Johan vid disken.


Den sista kvällen, festkvällen, började med en gudstjänst som innehöll lite körsång...


...lite solosång från Emelie och annat smått & gott.

Simon Marksén visade sig vara en vidunderlig stekare...


...medans andra bara, ja... chillade.

Senare kom festmiddagen som bestod av Hawaiikyckling och ris, god sallad och en äckligt god efterrätt!


... och sexiga spex!


Sen bar det av ut på gårdsplanen för att få se...

...en eldshow av en av ledarna.

Där vissa tog GALET snygga kort.


Sen var det dags för tolvslaget och det traditionella "Ring, klocka ring..."


Och det nya året drog igång med en dundersmäll!



SLUT.

/fissetheman
PS. Det finns fler bilder DS.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Varsågod för bilderna Filip :) Haha.. Roligt med bilder!

Anonym sa...

Nice ni verkar ha haft det då! :D