tisdag 6 januari 2009

Hrmm..

Hade tänkt skriva nu, inte föratt jag riktigt vet om vad.. Eller, jag kan iallafall säga att hockeyn igår var helt galen :O Okej, Kanada gjorde mål efter tre minuter typ, men vad spelar det för roll det är galet roligt att titta på hockey ändå. Det var helt sjukt fult spel och helt galet roligt att titta på! Förutom att domarna måste ha varit helt pantade så fick Sverige PowerPly 6min utan paus, UTAN ATT GÖRA MÅL! Kom igen Sverige. Iallafall så var det en fettmedrolig match att titta på, speciellt i slutet när Sverige tryckte på helt galet mycket och satte 1:an. Slutställningen är inget jag bryr mig om, utan här var det vilket lag som köttade mest som var värt något. Och det var Sverige.

Jag vet fortfarande inte riktigt vad jag ska skriva om, men.. ja.
Jajustja, jag förstår inte varför jag aldrig tar mig till backen! :O Jag vill dit hela tiden nu, men.. det blir som aldrig av! :O Aja, vill jibba lite snart och stompa feta trick. Hoppas att backen har gjort nån större kick nu. Allt för mig, over and out.

/fissetheman

Inga kommentarer: