måndag 15 december 2008

SJUUUUUUUKT skönt att backen äntligen har slagit upp sina guldportar!

Var i backen igår för första gången i år, helt galet najs!
Dom har för första gången, vad jag vet, haft kickar färdiga redan på öppningsdagen.
Alla kickar var sköna, boxarna, galet sköna, (förutom att de sög fast lite i brädan) men jag körde inte så hårt på dom. Satte mina basic trick som t.ex bs 360 tail m.fl. och nästa gång vi drar dit blir det nog några försök på mistyflip, om jag inte sätter det på första. Känns iallafall fettmedroligt att snowboardsäsongen dragit igång på allvar nu. Ska till Liljabacken idag och jibba lite med marcus, och kanske max.

Har också kommit igång med att köra fingerboard nu, körde hela engelska och SO lektionerna.

Sen också, nu har inte vi bloggat på ett tag, vilket är mega-kasst. Men, det skulle vara roligare att fortsätta skriva om man fick lite fler kommentarer, lite mer feedback om hur bloggen är m.m.

Nu ska jag dra och shredda liljabacken, hare gödast allihopa!

/fissetheman

7 kommentarer:

Anonym sa...

Tja! Jag hörde från linnéa att ni var interesserade av att bli fotade. Kan ni inte maila mig era telefon nummer så kan jag höra av mig.
Ha en bra dag Lotta

lotta.diehl@hotmail.com

Anonym sa...

Musiken på ipoden är galet skön!

SPLIFF-CREW sa...

SVAR TILL Lotta Diehl:
Ja, det ska vi göra!
Ha en galen skön dag! Och ett fett lov!

SPLIFF-CREW sa...

SVAR TILL My:
Ja, galet roligt att du tycker det! Vad är det för musik du gillar?

Hade BÄST!

MVH / Spliffcrew¬

Anonym sa...

Då börjar vi kommentera!

Anonym sa...

Kanske ni skulle kunna ha några tävlingar?

Kanske inget som kostar direkt eller så men kanske designtävling, fototävling eller vad som helst? :)

Kanske lockar fler läsare! :)

Anonym sa...

"Satte mina basic trick som t.ex bs 360 tail..." hahahah :D nu ska vi inte ta i här filip, men det är rätt, du är duktig värre!
apropå sidan; den är SWEET!;D