söndag 1 februari 2009

Djupa tankar

Just nu är det bloggstopp för alla. iaf för bloggarna jag följer.därför tänkte jag lägga ner lite tid på att skriva här, om hur mina tankar har gått idag.

Om alla kända superhjältar blev flyttade in i en liten bur och skulle slåss, vem vinner? eran första tanke borde bli "som om en bur kan hålla inne en massa superhjältar som slåss". det är en tanke jag inte har svar på men jag ska fundera på saken så fort jag löst vem av superhjältarna som vinner. Men vad finns det för superhjältar? där kommer ni läsare in. Du, precis du. ska säga till mig vilka superhjältar det finns och vem som vinner i en superhjältefajt! Har du tur vinner du ett pris värt en superhjälte!

/Mackan

5 kommentarer:

Anette Edlund sa...

Catwoman

SPLIFF-CREW sa...

Varför just Catwoman Anette?

Anonym sa...

kan ni inte berätta vad som hade hänt med edwin?:)

Anette Edlund sa...

Därför att catwoman är typ den enda riktigt sköna kvinnliga superhjälten.

kalle sa...

Eeeh, Wonderwoman mot Hulken, Wonderwoman slår honom med hästlängder