fredag 13 februari 2009

Emtpy room.. jaha?

Nähe, inte en enda sketen liten kommentar än då? Även fast trettioen stycken olika personer har besökt bloggen idag. Det kanske är så att ni vill att jag inte ska skriva? Vill ni det? Då slutar jag. SÅDESÅ!
Annars så får ni allt ta och hindra mig. (en enkel kommentar? :] )

Jag hoppas att någon märker värdet i att kommentera något inlägg här på bloggen, så att jag kan utöva min magiska ide: "kommentar = inlägg! " Hoppas verkligen att någon kommenterar..
Nej, nu känner jag mig som värsta EMOT som aldrig får någon uppmärksamhet och är desperat efter fotoalbumskommentarer på lunar, JAG KANSKE SKÄR MIG OM NI INTE KOMMENTERAR! :O

Oj, nej, nu går det bara överstyr. Jag är egentligen en lugn och sansad och sportig kille på 15 jordsnurr som gillar att va med kompisar, spela data, och lyssna på musik. Mina intressen är:

Aikido
Air hockey
Amerikansk fotboll
Backhoppning
Badminton
Bangolf
Bandy
Baseboll
Basket
Bastubad
Beachvolleyboll
Biljard
Bilsport
Blixtboll
Bob
Bodybuilding
Bordshockey
Bordtennis
Boule
Bowling
Boxning
Brottning
Brännboll
Budo
Bågskytte
Casting
Capoeira
Capoeira angola
Cheerleading
Curling
Cricket
Cykelsport
Danssport
Dart
Draghundssport
Dragkamp
Drill (dans)
Esport
Enduro
Flygsport
Fotboll
Fridykning
Friidrott
Frisbee
Frisksport
Frågesport
Fäktning
Fantning
Forspaddling
Galoppsport
Goalball
Golf
Gymnastik
Gånga
Handboll
Highland Games
Hockey-Bockey
Hurling
Inlinehockey
Innebandy
Ishockey
Issegling
Judo
Kampsport
Karate
Taekwondo
Kanadensisk fotboll
Kanot
Karting
Klättring
Konstsim
Konståkning
Kroppsbyggande
Kärringkånk
Kick-boxning
Lacrosse
Landhockey
Le Parkour (Idrott)
Motorsport
MMA
Orientering
Skidorientering
Precisionsorientering
Pärk
Paintball
Ridsport
Rinkbandy
Rinkboll
Rodd
Kyrkbåtsrodd
Tiohuggarrodd
Rodel
Rugby
Rullskridskohockey
Schack
Segling
Shinty
Shorinjikempo
Simhopp
Simning
Skateboard
Skaterhockey
Skidsport
Alpin skidsport
Backhoppning
Freestyle
Längdåkning
Nordisk kombination
Rullskidor
Skidorientering
Snowboard
Speedski
Telemark
Skidskytte
Skridsko
Skytte
Softboll
Speedway
Sportdykning
Sportfiske
Squash
Streethockey
Styrkelyft
Bänkpress
Knäböj
Marklyft
Teamåkning
Tennis
Travsport
Triathlon
Tyngdlyftning
Undervattensrugby
Varpa
Vattenpolo
Vattenskidor
Vindsurfing
Volleyboll


Såja, nu vet ni ALLT om mig, för det här är allt jag gör.

MVH /sötfilip a.k.a fissetheman

5 kommentarer:

Anette Edlund sa...

Vänta lite här nu, du kallar parkour för idrott?
Parkour ska ses som en träningsform eftersom att man inte strävar efter att tävla i det, som man gör i övriga idrotter. Btw, kolla http://www.upkf.se/ :)

Anonym sa...

Smart ide=)
fast jag tycker nog ni ska skriva även fast ingen komenterar, då korta inlägg och längre om någon komenterar. För om ingen komenterar så kommer nog många sluta kolla bloggen, fast det kan ju funka ändå.

Nu har jag lagt mig i, så ta och skriv ett inlägg=)

Anonym sa...

Kyrkrodd? :P
Det tror jag inte på..

Anonym sa...

Vi har kommenterat, snälla skriv =3

Anonym sa...

Tjenare killar! Lotta här, jag har haft otroligt mycket att göra, har till exempel varit Norge och fotat snowboard en vecka! Men nu är jag redo att börja fota er om ni fortfarande är taggade, vad ska ni göra på lovet?

Ha en bra dag
Lotta