fredag 13 februari 2009

Utmaning- - dsksö

Hej, nu är jag äntligen vaen, tittat på VAKNA MED THE VOICE! :O Väntar spänd på rap-attacken. Igår så tydligen bajs-Katrin att hon skulle slå Özz Nujen i standup. Och Jakob ska tydligen gå och titta på Madonna, lol.
Kommer också ihåg att jag ska upp klockan sju imornbitti också, på en LÖRDAG. Vi ska till Norsjö och spela fotboll. NAAAAAAAAAJS är det! Hoppas att Fluffy hänger med!

Aja, nu kommer egentliga själva meningen med det här inlägget.
Jag har bestämt en grej, som ni nog gillar, men som gör att ni också måste aktivera er i bloggen.
Grejen jag har kommit på, är såhär:

För varje seriösa kommentar, så ska jag skriva ett inlägg, här på bloggen.
Jag kommer att numrera vartenda inlägg från 1 till -hur många kommentarer vi nu får-.

Alltså, ju mer ni blandar er i bloggen desto mer läsning blir det för er också, smart va?

Hoppas att det här lyckas!

/fissetheman
PS. *Notera nya headern, kommentera den gärna. DS.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men duh! :)
Den gula färgen på vitt är lite svårläst. Annars lovar jag att kommentera så fort jag kommer åt :D
*peppar inför att bygga Dreamhack Skellefteå*