tisdag 24 februari 2009

2. -38,6

Åh, tog just tempen.
Fick se en skön siffra, 38,6. Jämfört med igår vid den här tiden, då hade jag 39,5.
Jag ahr suttit ute på altanen i den sköna och varma vintersolen och börjat läsa "Flyga drake" av Khaled Hosseini. Jag är egentligen ingen bokläsare alls. Det kan komma sig att jag börjar läsa en bok, men läser aldrig ut den.
Men efter att jag fick lov att läsa en hel bok med skolan, så känner jag nu att jag klarar av att läsa den här. För det är rätt skönt att läsa ändå. Man blir ju alltid så fångad i boken.
I will make it!

Men, nu när jag är sjuk ska inte min hjärna utsättas för att koncentrera sig på att läsa en text, nej, nu bär det av till rullande bilder. Jag ska se Terje Haakonsens miljöförslag och sen blir det LORDS OF DOGTOWN! För typ fjärde gången :P

Aja, hade gött!

PEACE OUT!

/fissetheman

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi har den på film=)