lördag 13 mars 2010

Wakeskate!






John här igen! ;D Jag satt och klickade runt lite på Existenz och hittade det här super sköna klippet med Wakeskate! Det kanske är nått man skulle inhandla till sommaren? Tänk er en dag med 25 grader först vara ut och skejta på byn, sen bara ta båten ut på älven och skejta på vattnet! hur galet skönt låter inte det liksom? :D Jag tror däremot att det kan behövas en massa träning på det, men vad gör man inte för att ha kul? :D


Nu till nått helt annat. Hur konstigt kan vädret vara? I morse så for jag, Max och Dennis till backen. Då var det soligt och det såg ut att bli en as skön dag, sen bara någon timma senare så började det blåsa och snöa, då for vi hem till mig och åt tårta och då följde Fisse med såklart ^^ Sen när vi skulle skjutsa hem Dennis och Fisse (Max tog skotern) så var det soligt igen :O och sen när jag for hem igen så började det hagla :P snacka om april väder även fast det inte är april ;D

Näe nu hinner jag inte skriva så mycket mer. Jag, Max, Fisse och Dennis ska fara in till stan och se bio ;) Alice i underlandet i 3D :D Hare gött allihopa :D Ciaoo

John

1 kommentar:

Stiniiiiis sa...

Fan va frääänt, jag vill också kunna! Såg ju asroligt ut!