onsdag 3 mars 2010

skolan drygar bara med oss

varför skola? varför läsa? VARFÖR två fetingdryga prov som jag, max, dennis och arvid knappt har hunnit pluggat inför?
Idag hade vi NK-prov (Naturkunskap), på allt läraren har sagt sen jul. Och, hur ska man kunna ALLT hon sa liksom? Aja, det gick ju som det gick. Max fick G, jag vet inte än vad jag fick iallafall.

Sen imorn så har vi matteprov på Algebra och Geometri i Matte B, och gissa vad? Jag, max, arvid och dennis har inte ens gjort färdigt Algebran. SIKKO men det kommer att gå bra, vi kör på rätt bra ändå just nu!

Nu så har vi 2 timmars matte, och det har gått 1 timma och 25 min. Gissa hur många tal vi har gjort? 40st.
men det är ändå roligare att titta på snowboard och skate-klipp än att göra skoljobb.

här har ni det senaste klippet jag tittade på

Johannes Showreel (remix with Eiki) from www.helgasons.com on Vimeo.



/fisse

Inga kommentarer: