måndag 1 mars 2010

POPCORN -10

jepp, sitter här hemma nu. Har just proppat i mig en proppfull skål med proppcorn.

är fett nöjd efter den cleana dagen! vaknar klockan 11, far till skolan och har matte, sen iväg på snowboardträningen. dock så får ajg INTE åka snowboard, eller skateboard, så jag tog med mig ett annat ÅKDON som jag fått låna av Malin, och det kan jag säga, gjorde min dag! :D

hittade just ett fett cleant klipp från Nitro Roadwarriors, man blir galet glad och peppad när man ser det! checka:


och kvällen har jag spenderat med j9, och även en gnutta med dennis! härlig kväll vare, som spårade lite i slutet!

peace till er alla! (eller mellan alla kanske)hare gött, syns imorn!

/fisse

3 kommentarer:

Anonym sa...

skriv roliga inlägg, de är kul :D

köttfyfan sa...

ofta du klarar av att trycka i dig en hel skål med poppcorn :O du är insane..

SPLIFF-CREW sa...

haha, nu blev det en till ikväll (a)