onsdag 10 mars 2010

SM GUULD!! :D

Tjenare alla spliffläsare, John här :) det här blir mitt andra men säkert inte mitt sista inlägg här på bloggen :) aja, som säkert alla (nästan alla) vet så åker ju inte jag snowboard utan skidor, och inte bara jibb även alpint ;)
Just nu ligger jag i sängen på hotellet där vi bor och bara chillar sönder efter att just ha varit och badat i poolen som finns här på hotellet! Gaalet skönt ;D
Som rubriken säger, SM GULD har jag nu 2st av ;D ett i Superkombination, för de som kanske inte vet vad det är så är det ett åk i en störtlopps bana och sen ett åk i en slalombana och sen slår dom ihop tiderna. och det andra guldet i störtlopp :) känns galet skönt, hade inte trott innan jag for hit att det skulle gå så här bra ;D
Idag blev det bara ett brons, haha. näe det ska jag ju inte va missnöjd med nu när jag har tagit 2st guld redan ;) nu hinner jag inte skriva så mycket mer, ska dra iväg och fixa mig nå krubb :D
hare bra allihopa, det kommer ett till inlägg sen om det blir nått fler guld ;D det kan ni skriva upp :D
Ciaoo

John

7 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS SÅ BRA DU ÄR

Anonym sa...

GRATTIS SÅ BRA DU ÄR

Anonym sa...

GRATTIS SÅ BRA DU ÄR

Anonym sa...

GRATTIS SÅ BRA DU ÄR

SPLIFF-CREW sa...

GRATTIS SÅ KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUNG DU ÄR

mathias nyman sa...

fett mannen lycka till

Sandra sa...

Grattis :D fan va grymt ;)