torsdag 4 mars 2010

rollin', backwards

är man förvånad över att första gången någon någonsin gör en hel lyckad backflip med monstertruck under tävling, så äre Nitro Circus som gör det? haha, kolla bara:



ikväll så har jag bl.a fått en ny erfarenhet. att sitta uppe i maskinrummet på en biograf, en KLASSISK biograf! Det var fettchill, rätt intressant faktiskt. Och skulle inte tacka nej om jag blev erbjuden ett jobb där inte! Sen for jag upp till Janine för att chilla lite, busa lite, och för att få säga hejdå nu innan hon drar till stockholm. Hoppas hon får ett bra lov!

ska egentligen lägga över dom resterande klippen från morsan och farsans dator över på hårddisken så edwin kan få den nån gång, men det är så dryyyyygt! aja, blir att fortsätta imorn!

imorn så blire också backen på förmiddan, det är möte med våran rektor, om situationen kring snowboardgymnasiet och vad skolan lovat att göra. Det har inte funkat så bra kan jag bara säga!

aja, nu måste jag sova! vaknade upp med 39graders feber imorse, så jag borde nog sova så jag kan krya på mig! hare bäst alla!
PEACEEEE

fisse

Inga kommentarer: