måndag 8 februari 2010

whatuuup!

Heyeyey!
Tänkte berätta om lillaedets långhelg..

Fredag.. Träffade ida efter skolan, softade i hennes rum medans hon sög på en cider, såg på andra avenyn sen drog vi till mattias och samuel och såg bruce den allsmäktige med en massa folk som kom. Helt okej!

Lördag.. Vaknar vid 12, tar bussen till umeå träffar OG.ELGH. Vi for och skottade hans mormors tak på grubbe. Fett soft, vad gör man inte för sina dawgs liksom? Tjänade en slant på det tillochmed. Sen gick vi och kollade lite på stan och pimplade kaffe.
När vi druckit kaffe for vi hem till sollet och pissade. Och kort därefter köpte vi mellis och for hem till sollets fina flickvän på ett kalas. Kul!

Söndag.. Vaknar vid 11, tänker(vilken bra dag idag) for till umeå halv två, tyckte det skulle vara gulligt att ge bort någon blomma, så jag gick in i buketten (tror jag det heter..) Kommer iallafall in där och går och kollar mig runt, sen kommer det en tant smygandes bakom mig och frågar vad jag ville.. Jag kollar på henne, bakom henne, på disken, bakom disken, i golvet, sen säger jag "ah, tja... har ni blommor här?"
Pinsam tystnad sen ah, fick jag hjälp. hah!
For till nordmaling vid 4 trots ett ovälkomnande, men det är en annan sak.. Kul var det iaf! Och mysigt, fick dessutom ont i halsen på köpet. Men det var det värt det :)

Måndag.. Studiedag så man var ledig, kvar i nordmaling. Vaknar av att sollet ringer, kommer inte ihåg vad han sa, sen vaknar jag igen av att han ringer igen, och sa att jag skulle fara till stan och filma 4kinken i döbelparken. Efter ett långt farväl i nordmaling, hoppade jag på bussen till stan. Filmade i någon timma, tills sollet satt sitt feta trick. Efter det gick vi på max och tog en kaffe och kollade på klippen jag filmat. Sen kom dom riktiga spliffarna max och filip medflera, chillade runt, sen hakade jag på dom tillbaka till vännäs.
Jaa, nu sitter jag här ny duschad, och med skrivkramp i fingrarna.

Hejdååå!
Här kommer lite bortklippningar från filmningen idag.. hm. www.vimeo.com/9302961
/Lillaedwin

1 kommentar:

Linaaa sa...

''sen kommer det en tant smygandes bakom mig och frågar vad jag ville.. Jag kollar på henne, bakom henne, på disken, bakom disken, i golvet, sen säger jag "ah, tja... har ni blommor här?" ''
HAHA klockrent!