fredag 26 februari 2010

måste sluta att vara så emo


fredagsmys?
gaaaaaaash, nu blev det helg..
och vad ska man göra? ingen aning.

jag är fortfarande så emo, känns lite awkward att vara med dig igen, även fast jag vill det så sjukt mycket.

jag har skrivit att jag inte har någon aning om vad jag ska göra, men ikväll ska jag nog vara med jonte och sandra, och kanske dennis & linda. Och jag kan bara säga att det blir kladdkaka!

Imorn, (lördag) så har jag faktiskt ingen aning, är bjuden på fest hos både marielle och samtidigt så har en annan sköning fest. :)

och på söndag så bliree NORSJÖÖÖÖ med laget!!!! :D ÅH VAD KUL!
jag får träna fotboll igen!!!!

/fissemannen

1 kommentar:

Anonym sa...

Du och Lillaedet har inte funderat på att skaffa en typ "problem med kärlekslivet" blogg eller nått tillsammans? Hihihiih.