måndag 22 februari 2010

Kan det stämma?

Det ser ut som att det här inlägget blir det 300de inlägget på teamspliff. Det är inte alls illa, men ärligt så trodde jag det skulle va mer.

Men vad händer annars med världen? Vännäs är så jävla dött på veckorna, händer ingenting. Saknar att bo i umeå, och typ fara på filmkväll och bara softa med några dawgs och HnB.

Nu är filmprojektet igång, har suttit och lagt över allt från kamerorna på datorn. Måste bara tagga igång filip till att redigera lite i taget så allt blir klart. Tänker inte säga att det snart blir klart för då ljuger jag väl som förut. Filmen tar sin tid, och det är såklart förjävligt. Men när allt är klart får ni se på faan, för materialet vi har är inte att leka med! Många skratt kan jag lova. ;)
Så missa inte våran korta långfilm.

I helgen ska jag till övik, hockeyhockeyhockey skoter och chill. Lite geek kanske men vafan det är ju kul. Sen måste jag ju träffa Rasmus och hans flicka som är hos honnom. Blir säkert kul också!

Jaa, vad ska man säga. Sommaren har inte kommit än. Men jag är så taggad på sommar så jag längtar redan tills nästnästa sommar. Hoppet liksom?


Så här mår man förresten...
www.youtube.com/watch?v=j4fH7Ctwls0&feature=player_embedded


// Edwin

Inga kommentarer: