fredag 12 februari 2010

hellohelloooooo


yeaaaaaah, fissemannen här!

sitter nyduschad på rummet, ska alldeles strax dra till Dennis! eller, ska fara nu egentligen. Men kände att jag borde skriva något nu!

Nu känner jag verkligen att jag börjar bli överdrivet taggad på att skejta och åka snowboard! Jag menar, just att jag själv vet att jag kan, men får inte för läkarn, gör INGENTING bättre! Tur då att man har sin bäste vän Skate2.

Nu har jag dock beställt reparation på Xbox 360:it för jag kan inte spela Halo 3 Multiplayer, det suger KUK! Bokstavligt talat. (att jag inte kan spela alltså)

Näe, har inte så mycket mer, ska nog ta och filma grabbarna i backen imorn, klipper väl ihop en kort liten edit. Nu har jag ju installerat Sony Vegas Pro 9.0 och AVS Video converter så nu flyter allting på bra.

Kör hårdare än sten ikväll! PEACE

1 kommentar:

Kajsaa sa...

DET SKA VAA LONGBOARD! :DDD