tisdag 25 augusti 2009

K O N I C H I W A !

YOYOYO! Bloggtorkan alltså, shit. Helt sjukt hur galet mega-inaktivt det har varit!
Men det är ju förstås på grund av vårat späckade fotbolls/skate/surf/forskajaks-schema som har brett ut sig ordentligt över veckorna. Inget annat, som lathet eller sjusovning eller något sånt.

Men vårat sommarlov har varit grymt kan jag lova! Helt galet mycket har vi hunnit med! Allt från fotbollscuper i bl.a Östesund med fina resultat till festival i Örebro till härliga sommarkvällar i stugorna eller på studsmattan och otaliga kladdkakor. Allting har varit bra, det mesta iallafall!


Nu har jag (filip), Max och Edwin börjat våran gymnasiegång på Lilja. Jag och Max går AE (Advanced English) och Edwin har börjat på HP(Handelsprogrammet). Dessutom så har vi alla valt snowboard-linjen som tillval. Vi taggar sate och har redan börjat nöta på liljas skateramp. Den är en ramp jag rekomenderar!
Nu kommer vi att sända (OMG), för fulla muggar! Det kommer nya sköna filmklipp, såsom nya videoblogginlägg och massa störtsköna bilder och inlägg. Vänta och se!
/fissetheman

7 kommentarer:

grim sa...

"otaliga kladdkakor"

inte okej....

kopiera texterna innan till word och rättstava dem...

det är Grim Btw! jag vill bara att spliffbloggen ser bra ut när folk ska läsa! :)

Anonym sa...

naajs att ni börjar skriva igen! :D

Playah^ sa...

Awesome!

SPLIFF-CREW sa...

mendu grim, det var ju det, OTALIGA kladdkakor :P

SPLIFF-CREW sa...

mendu grim, det var ju det, OTALIGA kladdkakor :P

Anonym sa...

Östersund :'D

SPLIFF-CREW sa...

haha, of course! vem äre?