torsdag 27 augusti 2009

Fandi fanwang.

Eyyo, fistethefistmeister här.
Är läget meganajs eller? Jag måste säga att jag tycker det är mega att rasmus så tidigt redan börjat blogga, fettmednajs alltså! Keep it up.


Jag sitter här i min systers lollers-säng, chillar, lyssnar på musik och skriver med frida.
En meter bort sitter max och lirar WoW och snackar KONSTANT med Kevin :O Men det är chill. Allt är chill. Speciellt det att jag och Frida slog hennes och Kevins rekord på nickar mellan varandra, vi fick 12st! Men vi kan bättre! Det rekordet kommer attt slås hundra gånger om av mig och Frida igen, hoppas jag? :D

Jag var just inne och klickade runt lite på apberget, när jag såg att Matilda Sandström hade lagt upp en länk. Det var en hemsida där dom sålde kläder och smycken med kristna motiv, fettsnygga också och inte allt för dyra. Jag behöver lite nya kläder nu känner jag. Men jag har inga pengar. Check it out! -> http://www.flatebo.se/

Inga pengar.
Det är exakt det jag ska ha som jag inte har. Pengar.
Det är helt galet, jag förstår inte hur alla mina pengar bara kan gå upp i rök! ¨Någon som har något förslag på hur? Godis, förstås. Det är det alltid. Godis köper man, men inte för så stora pengar. Jag menar, att köpa godis för 30kr en dag känns ju helt okej. Men när man gör det 5 av sju dagar i veckan typ, så försvinner ens månadspeng snabbt. Helt sicko snabbt. Nu måste jag dessutom spara, inte för att ha råd med kläder, utan till Jul och Nyår. Den 19 december sticker nämligen Madre och Padre och jag och Max till Puerto Rico för att stanna och chilla i två veckor. Kommer hem den andra januari eller när det nu var. Jag taggar redan! Finns en betong-skatepark alldeles intill samhället vi bor i, så det kommer bli FETT! Det kommer att bli stekt fett!

Näe. nu äre dags att sova tror jag. Måste ju orka med sista dagen på veckan. Det blir väl TMNations Forever hela lektionerna :P

Jag avslutar med att lägga upp en megabra låt. SUPER!




Du. :*
PEACE.
/en megachill fistmeister

Inga kommentarer: