lördag 29 augusti 2009

Pojkallsvenskan, here we come!

Yes alla!
Idag vare seriematch igen, mötte Sandåkern som skulle bli serieledare om dom slog oss.
Men jag kan säga att dom inte blev det. Vi vann matchen med 2 - 1, galet skönt! Fick göra två mål! =) Drar ifrån John i poängligan lika mycket som han springer fort, helt galet att mitt målskytte är på hög nivå just nu! Tycker jag iallafall :]

Tidigare idag var jag och kollade på Fridas match med VÄNNÄS damlag, hon gjorde åtminstone två mål vad jag hann se. :D

Nu sitter jag hemma hos Kevin där han, Max och Micke "Zlatan" Nilsson lanar. ETT (och annat) spel, ni vet nog (inte) vilket. Alla sitter här och proppar godis förutom max, för han har bytt ut godis mot -ett visst spel. ;)
Ikväll ska jag se om lillfrida vill hitta på nåt, annars sitter jag nog här hela kvällen och degar.

Imorn ska jag spela match med pojkar 16, vi drar till robertsfors och ska krossa motståndet, of course. Sen vet jag inte heller vad jag ska göra, det blir nog att skejta, förhoppningsvis.

Bytheway, för alla som inte visste hur bra liljaskolan är, så kan jag säga at vi snowboardare och jibbare drar till Åre för att bo på Holiday Club Hotell för att bada och chilla, inte helt fel alltså. Verkligen inte fel. HELT RÄTT!
Speciellt när man har med sig sin nya laptop fylld med sköna skejt -och snowboardfilmer likaväl som hela South Park säsong 11 och första Nitro Circus-säsongen och blandade sköningfilmer som American Pie och Eurotrip- MEGA!

Näe, nu ska jag ta och öppna min megafetasuperüberchilla chili-ostrokspåse ;) DEN NI!

Lägger upp en liten titt för er som inte vet vad Nitro Circus är! EY:





Hon :*
PEACE!
/f`íssetheman

Inga kommentarer: