onsdag 26 augusti 2009

Schools in for summer

Sitter här och megachillar, lyssnar på men SAM-lärare, snackar om äldre media.
Inte för att man lyssnar så direkt aktivt nu när man får använda datorn på lektionstid. Alltför mycket av tiden går ut på att vara inne på apberget eller twittra. Jag vet egentligen inte hur bra det är, men det är skönt. Chill.

Idag så har vi två lektioner. Den första är den jag sitter på nu, en samhällskunskaps-lektion som är på 3h och 20min, helt sjukt. Sen har vi lunch, efter det lite mentor tid sen andra och sista lektionen, engelska. Jag hoppas att dagen går fett fort och att det blir mycket skejt. Nu är verkligen skejt varenda dag. Fett roligt.

Aja, roligt att jag sitter och bloggar under lektionen också :P Kan ju bli en vanligt förekommande grej. Förhoppningsvis.

Det var allt för mig.

PEACE

/fissetheman

Inga kommentarer: