måndag 26 maj 2008

26 Maj 08 -Tyst

Hej allihopa.
Nu har jag varit helt knäpptyst i över en timme, har inte sagt ett ord.
Allt bara för att dom tyckte att jag pratade för mycket och undrade om jag hade ADHD och för att bevisa att jag inte har det. Jag vet inte när jag ska börja prata. Först handlade det om pengar, men nu är det för att bevisa för Ludvig & Niklas att jag kan vara tyst och lugn. Men sen har jag ju mina beundrare som vill att jag ska prata. Vad tycker ni ? Skriv till fissetheman@hotmail.com.
Sen har vi också fått klagomål om att vi skriver för mycket, samma fråga igen, vad tycker ni?
Har inte så mycket att säga, förstås.

Så, ja,. FÖRRESTEN, veckans MODETIPS:
  • Lägg på er lite hull
  • Skaffa en fordonskeps
  • Sätt en fet prilla under läppen
  • Dra ner både byxor och kalsonger, och luta er framåt, vart ni än går.

Det var allt för mig!

Tipsa om bloggen, och skriv förslag på roliga saker vi kan göra och sen skriva om i bloggen!

/fissetheman

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha, modetipsen alltså. för kul