måndag 26 maj 2008

26 'Maj 08 -Matchen.

Shit, matchen igår gick ju som den gick.
Vi startade faktiskt rätt bra och det stod 1-1 efter typ 5 minuter.
Sen gick allting neråt. Vi släppte in mål efter mål efter mål efter mål, och jag vill inte ens säga slutresultatet. Eller, vi kan göra det för er läsares skull, BARA för er! Inte för oss kan jag lova.
DET BLEV 11-2! :O Men ja, alla som spelat i laget var faktiskt nöjda efter matchen, efter som vi ALDRIG gav upp, och hade grymt bra spel stundtals. I ungefär mitten av andra halvlek så köttade vi på vänsterkanten och det var första gången den här säsongen som jag (fisse) vågade gå in fullt i närkamperna och det funkade, faktiskt! Jag fick ner åtminstone en ordentligt. Resten tryckte jag ner :O haha! Det vart ett rätt fult spel också, 3 gula kort och en massa fjantigt snack.
Aja shit, skolan börjar om en kvart, måste dra serni! :D

Keep on läsa and give oss some more läsers!

/fissetheman

Inga kommentarer: