söndag 25 maj 2008

25 Maj 08 -Match ikväll




Ah, mat!




Åh, fettmedgodmat åt vi idag, eller ja, bortsett från ädelosten, champinjonerna och gorgonsolan (vettefasen hur det stavas). Det var ris och fläskfilé och lingondricka serni ;)


Nu chillar vi bara och väntar på att fara på matchen. Vi ska möta Umedalen P16 på Gammliavallen i stan och den börjar halv 9. Shit, inte hemma förrän ungefär 23 nån gång.


Hoppas det går fint!


Vi hade fys i fredags med farsan, och jag sträckte mig när vi körde Borosov, i baksida lår. Det bara slet till i muskeln! Men det har inte gjort så ont nu på senaste dagarna. Men träningsvärken är det värsta, vem kör grodhopp på en fysträning? Jag kan inte röra mig utan att jag känner av mina ömma lår. Jag brukar glömma bort smärtan när jag väl spelar så jag får hoppas att inget ändras ikväll.

Haha, våra tränare ---->




Ska se på TV nu, Fear Factor!


TAGGA!
/fissetheman(Filip)

Inga kommentarer: