tisdag 29 september 2009

fissethemans MEGAMIDDAG!

Haha, jaa.
Igår fick vi pest(o)-paj till middag. Inget som jag gillade ALLS! Men eftersom att "det var dom som gjorde middag så vi hade inget att säga till om." När jag då satt och klagade så avbröt pappa mig plötsligt och sa: -Vad ska du laga imorn då?
Alltså sa han att jag skulle laga middag. Då sa jag: -Hmm... jag ska nog göra.. Tjockpannkaka.. med potatisbullar.. bacon... och kladdkaka!

Dom trodde nog mig verkligen inte. Men jag visade dom annat!



TAHA ! :D

/fissetheman

7 kommentarer:

My sa...

HAHAHAHAHAHAHAAH, fyfan så jävla underbart!!!!

Anette Edlund sa...

Haha blev det gott?;)

fissetheman sa...

haha, helt sjuuuuuuukt gott!

Sandra Dejin sa...

Hahahaha asså wtf gick det ens att äta? xP

Anonym-J sa...

Muma..

fissetheman sa...

menaru? :D

Anonym-J sa...

Att det verkade gott såklart! Blanda massa goda saker och sätt ihop dem, det är ju en jättebra ide! Muma..