fredag 18 september 2009

Åh, det blev inge fjollträsk..

Nej, det blev inge fjollträsk.. Jag ringde nämligen just Slim och sa att jag inte kunde komma.
Jag har inga pengar, ingen tid, och speciellt ingen ork. Det är så äckligt mycket skola! Är redan skoltrött! Fast lunchen och lunchrasten är det som gör att man typ klarar sig genom dagarna. Alltid skönt sällskap att käka med, och alltid skate efter!

Jag funderar på att göra en liten höst-skaterulle.. Tänkte på hur snuskigt snyggt det är att filma en solig höstdag i en sliten ramp full med gula löv. Och bara sånadär sköna, konstnärliga klipp! Jag vill verkligen göra det, blir väl av någon solig dag!

Nu när jag tackade nej till EU-konferensen i Fjollträsk så fick jag istället frågor om att spela match med både p15 och A-laget, vilket jag of course tackade ja till (med ett leende på läpparna)! Det är nämligen så otroligt galet kul med fotboll just nu! Varenda träning är sjukt rolig och det typ bubblar i magen på mig! Så därför har jag snackat med SYO'n nu om att jag ska fara och hälsa på i Jonathan Strandbergs klass (Idrott & Ledarskap -Fotboll) nästa fredag och testa hur det är att gå fotboll på draggen! Blir FETTKUL!

Nej, nu ska jag dra på lan hos Micke Nilsson a.k.a Kapten Curry! (inte för att lana) och baka kladdkaka!

PEACE PÅ ER!

/fissetheman



2 kommentarer:

Anonym-J sa...

He-jå-hå konstnären! Ut och skapa!

tapeee sa...

ja någon sunny daay:I)