lördag 12 september 2009

And he's walking to Fjollträsk!

Jaa, helt sjukt skön snubbe! Man såg redan innan han började lira att han var fettmedbra! Helt galet, vem kan inte gilla hans musikaliska talang? Shit. På tal om att han drar till stockholm, jag ska fara ivag till fjollträsk med! Nästa helg sticker jag iväg från lördag till tisdag med Smart Ungdom på expertkonferens om alkohol och hälsa. Men den är bara från söndag till måndag. Sen ska jag.. skejta? Kanske det, och filma lite? Vi får se, jag har iallafall inga pengar att shoppa med :P Fick varken studie -eller barnbidrag den här månaden, inget jag visste om. Så jag är heeeeeeeeeeelt pank. TRÅKIGT. JOBBIGT.

Men hörrni, nu ska jag, kuppis, edwin, tjompy och affe till schtaaan för att sätta Vännäs på kartan ;) haha, naaaat.

Men, PEACE ALLA!

/fissetheman

3 kommentarer:

ullisakakjäll sa...

Min favorit lätt. jag kommer rösta på han!

Anonym-J sa...

Hel skön snubbe..

Anette Edlund sa...

kom igen nu, uppdat oftare. det var dealen haha;)