torsdag 4 september 2008

Fettmeddenbästa...

...Musiken:
AiV - Radiosong, Salem Al Fakir - Good Song, Smash Mouth - Allstar
Måste bara säga att den första låten (Alice in Videoland - Radiosong) är sjukt bra! Hela Spliff var och kollade på bandet för första under Sunset Park och hoppade som galningar! Fettmedbra event.

...TV-serien just nu:
Först måste jag fråga vart "Life if Ryan" har försvunnit? Har inte sett det på länge, går det fortfarande? Får väl kolla upp det så jag kan börja se det igen. Han är en fettmedskön pojke!
Heroes! Säsongstart igår och vad jag har väntat! Det fortsätter med ett avsnitt till ikväll, samma tid och kanal som igår (21.00 kanal 4). Det här lär väl låta lite ickeheterosexuellt, men jag ÄLSKAR Hiro Nakamura, det finns ingen skönare snubbe än honom! Men en liten konkurrent mot Heroes är MTV:s serie "Hogan knows Best" med Hulk Hogan i spetsen, där det handlar om hans händelserika liv med familjen. Galet skön gubbe.

...Skaterullen:
Den kommande MEGA-rullen gjord av Jonas Lindahl, Skate the Exhibition 2 (egentligen ingen aning om namnet än, gissade bara)! Den sägs ska vara helt sjukt galet bra med Umeeliten på skaten. Ser fram emot releasen, den går direkt upp på bloggen då!

...Skaten
Min, utan tvivel.

...Reklamen:
K-RAUTAreklamen, det måste vara den flummigaste reklamen jag nånsin sett! Är det NÅGON som fattar NÅGONTING av den? :O

ah, har inte mycket mer som är bra, eller jo, mycket mer bra, men inte så mycket jag kommer på just nu. :)
Ge mig flerflerfler tips!

/fissetheman

1 kommentar:

Anonym sa...

Galet bra val av musik, härligt hörni!