tisdag 23 september 2008

backtoblogg !


Tjoho! Fissetheman is back in blogging!

Jao, jag har inte så fet aning om vad jag ska skriva men,. Jag börjar:


Yes, imorse så vaknade jag ute i lekstugan där jag frusit fettmedmycket (inget element som var på :O ), försökte väcka Max, men det gick inte. När han vaknar så är han helt drogad i några sekunder, shit, han ser ut som frankenstein! Tittar helt random ut i luften med vidöppna ögon och ett stort hungerliknande gap. Sen när han väl kommer till liv efter circasus 10 sekunder så somnar han om, oftast.

Jag käkade frukost medans våran gäst Chris, som kommer från Jersey försökte läsa den svenska tidningen. Rätt galet roligt, för nivet, att Chris har ganska nyligen haft en stroke och sluddrar därför väldigt mycket när han pratar, som om han skulle vara full. Och grejen är att han är 60 år och har vitt skägg dessutom, galet söt. Men har en väldigt annorlunda lukt :O

Sen tog jag mig lite tid vid datorn, borstade tänderna och sa adjö. Jag drog ut med skejten till skolan och kom, i tid. SEN SKOLASKOLASKOLA, med lite skejtinslag, drog bs boardslide på bänken, och caveman utför nån trapp, samt nåt fettmedskönt Palen-trick. Och det var hamburgare till lunch, MEGA-GOTT. I matsalen blev det ett minor matkrig mellan mig, Jonthe Schaeder och Räkan, men en MAJOR utskällning av två lärare, jäkla surpuppor, haha.

DAMPDAMPDAMPDAMPDAMPDAMPDAMPDAMPDAMPDAMPDAMP

Sen en massa lektioner och efter skolan elevensval musik, haha, där vi HELT annorlunda från dom andra gångerna inte fick så mycket gjort och var heelt lugna.

Hemma nu, mat snart, och SKEJT sen.

/fissetheman

Inga kommentarer: