lördag 6 september 2008

'''TÄVLING broooooooshan!

Jag har bajsat ner mig.
Nej, det har jag faktiskt inte, vill bara ha en öppningsreplik som fångade STORT intresse. Och tydligen fångade den ditt intresse? Den var så fettmedgenomtänkt och sprallig&glad, på något sätt förförande och sexig, inte sant? Just det jag sa var alltså början till ett sjukt bra blogginlägg.

Jag vill helst inte tråka ut er nu, eller varför inte? Har ni någonsin gjort något bra mot mig? Va? har ni det ? NEJ. Eller, ni läser ju våran blogg, men,. Ni ger inte MIG något att läsa, ingenting.. Inga feta idéer på vad vi kan göra till bloggen. Men det ska det bli ÄNDRING på. Nu ger jag ut TRE Haribopåsar(!)(tre för 18kr, det bästa för lägst summa pengar) till den som ger oss den bästa idén, och få dessutom medverka när det händer. Kommentera och skicka era idéer till fissetheman@hotmail.com. Kom gärna med hur många förslag som helst, för, ju fler desto större chans har du ju att vinna det smarriga priset.

Vinnaren utses på bloggen den 26 September.

Vi hoppas på många idéer, så klura nu.

/fissetheman & SPLIFF

1 kommentar:

Anonym sa...

Hey, var inte så blygsam med priserna. Jag har sagt att jag ska sponsra sånt där :)
Du ska nog tiodubbla det där priset för att få lite mer festliga idéer :)
Bill me later xD

(men låt mig slippa vara med på era upptåg rent fysiskt.. får ont överallt bara jag tänker tanken :P)