fredag 6 november 2009

GRIMAS!


Jaa, visst är jag fin? Kanske verkar lite konsigt av mig att ladda upp en sån här ful bild på mig, men det finns en anledning.
Jag har nämligen gått med i en grimas-tävling som sponsras av marabou, där det vinnande bidraget vinner en resa till Barcelona för 4 pers! Tävlingen går ut på att folk röstar på den snyggaste grimasen, utav fleeera olika bidrag. Men för att jag ska kunna få en chans att vinna så behöver jag ert stöd! Genom att klicka HÄR så kan ni gå in och rösta på mitt bidrag! Det skulle vara guld värt!
Jag tackar er alla på förhand!
PEACE och hadet gott!
/fissetheman

5 kommentarer:

John sa...

Får jag vara en av dom där 4 personerna om du vinner? ^^ :D:D

fisse sa...

Jaa, om du säger åt alla på fin skola att rösta på mig! :O ;)

john sa...

aj aj kapten! :D

nathi sa...

Hej! Just nu har jag´''veckans fråga'' i min blogg, så titta in och svara på frågan (:
Du kan också följa min blogg via bloglovin om du tycker min blogg är bra :D

Anonym sa...

Ja, troligen sa det ar